loading...
دانش نوین
آخرین ارسال های انجمن
محمد جعفرزاده بازدید : 48 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

هوشمندی مولکولهای آب

یکتا گوهر واقعی در عالم خاک
انسان اگر همه عمرش را بدون یک لحظه درنگ در شکر نعمت آب به عبادت خالق بپردازد باز هم کافی نخواهد بود و دیگر هیچ ، فقط چند روز این مایع هستی بخش به جهان جاری نشود کافی است تا پایان زندگی آغاز شود ، و ما چه سهل انگارانه از کنار مهم ترین عامل حیاط بشری می گذریم بی آنکه قدرش را بدانم و شکرش را بخوانیم .
و اما راز گواهی آب چیست ؟ برای آغاز این مبحث ابتدا نظر شما را به آیه شریفه ۴۴ سوره مبارکه اسراء جلب می کنم : " آسمانهای هفتگانه وزمین وهرآنچه درآنهاست تسبیح اورامیگویند وهیچ چیزی نیست مگر آنکه تسبیح او میگویدولی شماتسبیح آنان را نمی فهمید اوست که بردبارو آمرزنده است "
یک محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیرند.
نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.
پروفسور «ماسارو ایموتو» (Masaru Emoto) ‌که یافته‌های خود را با استفاده از حدود 10 هزار آزمایش جمع‌آوری نموده، در سه جلد کتاب ارائه کرده است و معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد.
با تبدیل آب به یخ و عکسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنکردنی‌ای آب دست پیدا می کنید.
«ایموتو» به تفاوت‌های جالب‌ توجهی در ساختار کریستالی و بلوری آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند. آبی که از نخستین محل خود از کوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی که جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آب آلوده و سمی که از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده است و آب راکد کوله‌های آب و سدهای ذخیره، به صراحت ساختارهای کریستالی تغییریافته و برحسب اتفاق شکل‌گرفته آب را که به صورت بلورهای تخریب شده و نا منظم است، نشان می‌دهد.
هوشمندی مولکولهای آب

ایموتو معتقد است آبهایی جاری هستند منتهی از میان شهرها می‌گذرند نیاز شکل مولکولی زشتی به خود می‌گیرند. آبهایی که راکند به دلیل راکد بودن زشت می‌شوند، چرا که هستی با رکود مخالف است، آبهایی که جاری هستند و از بین شهرها عبور می‌کنند به دلیل طیف غالب افکار منفی در شهرها واکنش منفی از خود نشان می‌دهند و به همین منظور ابتدا آب دریاچه‌ای به نام بیواکو را مورد آزمایش قرار داد. این دریاچه بزرگترین دریاچه در مرکز ژاپن است.
هوشمندی مولکولهای آب

وی می‌گوید چون آب دریاچه ساکن است و حرکتی ندارد، همین رکود باعث شده که مولکول‌های آب زشت شوند. ایموتو سپس آب سد فوجی‌وارا را مورد آزمایش قرار داد. شکل این بلورها همچون تصویر قبل نیست اما همچون آن نازیبا هستند .
هوشمندی مولکولهای آب

آزمایش بعدی از رودخانه‌ای به نام یودو در ژاپن انجام گرفت که...
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...
محمد جعفرزاده بازدید : 53 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

طبق رسم هر سال زمانی که زائران از مکه خارج می‌شوند، پرده‌ی کعبه نو می‌شود. خانه‌ی خدا قبل از آویختن پرده‌ی حریر سیاه، با گلاب ناب کاشان شسته می‌شود و سپس در حضور مقامات عربستان و جمعی از سران کشورهای اسلامی، پرده‌ی نو آویخته می‌شود. طبق همان رسم دیرین عربستان، هر سال قطعه‌ای از پرده‌ی قدیمی به سران کشورهای اسلامی هدیه داده می‌شود.

پرده‌ی کعبه مزین به آیات قرآن‌ کریم است که با نخ‌های طلا و نقره بافته‌ می‌شود. در تهیه‌ی این پرده، ده‌ها کیلوگرم طلا و نقره به‌کار می‌رود. ارتفاع پرده‌ی خانه‌ی خدا، ۱۴ متر و نوار دور آن به عرض ۹۵ سانتی‌متر است که از ۱۶ قطعه به‌شکل مربع تشکیل‌ شده‌ است. وزن پرده‌ی خانه خدا به حدود دو تُن می‌رسد.

کناره‌های پرده‌ی کعبه پیش از آغاز مناسک حج و تعویض آن، بالا برده می‌شود و لایه‌ی سفید رنگ زیر آن نمایان می‌شود، این به منزله‌ی احرام بستن خانه‌ی خدا است؛ اما پس از تعویض، پرده‌ی سیاه کاملا آویخته می‌شود و این به معنی خروج خانه‌ی خدا از احرام است.

عکس: مراسم تعویض پرده کعبه

عکس: مراسم تعویض پرده کعبه


درباره ما
Profile Pic
به وبسايت دانش نوین خوش آمديد. در اين وبسايت سعي مي شود تا مطالب ،‌آثار و عکس هاي جالب و ناب با موضوعات علمي ، فناوری ، فرهنگي و اسلامی گردآوري و براي شما به نمايش گذاشته شود. جهت ارتباط با ما مي توانيد از طريق پست الکترونيک به آدرس modern.science@iran.ir استفاده کنيد. لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب وبسایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر کلی شما درباره ی وبسایت دانش نوین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 16,389
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی

    . ـ ــــــــ ـ    .

    پخش زنده حرم

    . ـ ــــــــ ـ    .

    دانش نوین

    . ـ ــــــــ ـ    .

    حدیث موضوعی

    . ـ ــــــــ ـ    .

    روزشمار محرم عاشورا

    . ـ ــــــــ ـ    .

    ذکر روزهای هفته

    . ـ ــــــــ ـ    .

    . ـ ــــــــ ـ    .

    . ـ ــــــــ ـ    .